torsdag 6 oktober 2011

Bästa överraskningen ever!

Jaa som ni flesta säkert redan vet så överraskade syrran&David mig i söndags natt!! Jag hade verkligen iiiingen aning om detta och fick en stor chock när jag låg och halvsov i min säng och någon kommer in genom dörren! Jag trodde helt seriöst att de va en dröm och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! :) Jag va så lycklig!!!!! Men de försvann för jag tänkte då "Nej dom åker hem imon :(" .. vilket ändrades igen när dom sa vi ska va här i 2 veckor! :)

Idag har vi vart på Zoo't och kikat, isbjörnar och hippos! :D Dom shoppar dock dåligt!!!! ;) Jag är världens lyckligaste tjej just nu som har min älskade syster här!! Hon är min bästaste bästa vän!















XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Åh, en tår (eller några) trillar på min kind när jag läser! Att du är så glad att din syster är där värmer mitt hjärt. Och att överraskningen blev så bra som Alex o David hade hoppats på. Ni ser ut att ha det bra, och Sanna och Riley verkar vara polare :-). Älskar er, saknar er! Puss från mamma