torsdag 6 maj 2010

last night in HK

ja lite sorligt, men riktigt skönt på samma gång..
vart påfrestande men roligt på samma gång!! men iaf, imorgon (Fredag) styr jag mig mot svensk mark igen då, och mitt plan går 10.25 lokal tid och då åker jag mot Paris för att mellanlanda (och för guds skull lämna inte mig väska igen!!!)..

men de sista två dagarna har vart slappa, det har inte vart superväder så vi har inte haft möjlighet till stranden heller, så vi har faktiskt haft sovmorgon båda dagarna och sen mest strosat runt på marknaderna och plockat det allra allra sista på listan. Och idag hann i även med Space Museeum OCH bio, vi såg Dear John, gud vad jag grät i intervaller haha, sanna grät nog en del också, vad hon sa ! Men så fin film, samtidigt som det inte blev som man tänkte sig.. Jag ger den lätt 10/10, alltså en riktig AMANDA FILM! men jag rekommenderar den!

imorgon eller snart idag för min del, så åker jag runt halv 8 mot flygplatsen, då flyget lyfter 10.25.. landar vid kvart över 7 lokal tid i Paris och sedan 21.20 på svensk mark! där ska min kära far stå och vänta på mig hoppas jag ;) så med en fullpackad backpacker ryggsäck på 20kg och ett handbagage på 10kg kommer jag nu hemåt!! med maaaassa converse som är beställda! ;) och 4 par till mig själv hihihi..

see you soon!
XOXO
Mandso!

1 kommentar:

Denice sa...

SV: Han kommer tillbaka, efter 4 månader. Kanske lär märka det mer på bloggen ;)