måndag 20 september 2010

- Och hjärnan går på högvarv!

Ja, det va ett j*vla tag sen nu..
Men vad har det vart att berätta om i sommar mer än att jag har jobbat, jobbat och jobbat.. Not much to tell you guys! Men efter sommaren åkte jag till min faster på Kreta :) kom hem förra veckan, den 16 sept. Var otroligt skönt att komma iväg, men trodde de skulle bli bättre när jag kom hem.. icke då.


"Jag önska jag åkte imorgon så jag slapp känna så som jag gör. Jag har ingen ork till detta.. Men jag vet heller inte vad jag ska göra åt saken. Vet varken ut eller in. Jag tycker om dig, jag hatar dig för jag tycker om dig.. trodde att efter Kreta skulle allt bli bra, det skulle inte va lika jobbigt.. Men jag hade fel. Så fel. Det jobbiga är att du är exakt likadan som mig, envis, lättirriterad och jag blir förbannad när jag skriver detta för jag kommer aldrig kunna erkänna det för mig själv att jag vill ha dig. Det går inte. Det gör bara inte det. Jag ska åka och jag kan inte lämna dig här hemma i 1 år. Jag måste glömma det jag känner... Men jag vill inte. Måste. Du har vänt mig värld upp och ner o jag hatar dig för det."

XOXO
- A

Inga kommentarer: