lördag 25 september 2010

- run, as fast as I can.

Dagarna flyger förbi och det är 3 månader kvar till jul.. känns helt sjukt eftersom jag ska försöka komma iväg runt nyår.. herregud, blev helt plötsligt stressad, även om jag inte vet när jag kommer iväg. Men det löser väl sig :D
har dock börjat tänka på vilka jag lämnar.. Mamma, pappa, syrran, JAQUELINE, Marty, Nasse m.m .. m.m.. Usch.. Men det är ett år, det fixar vi!! Jag vet att vi gör det, tänk vad bra vi har det ändå, dom som åkte som Au pair förr i tiden, hade bara brevposten, vi har mail, facebook, SKYPE m.m det kommer gå ASBRA! jag lovar er.

Iaf nu är jag 95% klar, och kommer nog snart höra från cultural care med mer info vad som händer nu när referenserna blir accepterade. Jag är helt galet glad!

jag älskar er. btw, allt känns så mycket bättre, förutom att jag saknar dig.

XOXO
-A

1 kommentar:

nastasja sa...

Du är alltid fin, fina du! Tänk, 3 månader tills jag får äta ASMYCKET prinskorv :D