tisdag 7 juni 2011

- Jag gjorde det!

hejsan i stugan, allt är fantastiskt när Lotta är här! :) i söndags så gjorde vi de, som vi pratat om. VI HOPPADE TANDEM SKYDIVING!!! helt sinnessjukt kul! bästa jag gjort! väl i luften fick jag dra i golfbollen o fallskärmen flög ut! whooooo sen va de bara o glida runt, jag fick styra lite också, fantastisk känsla, de kändes overkligt i plandet upp dock, men när han väl sa "de är våran tur nu!! " då insåg jag att de värkligen ska hända!

BÄSTA JAG NÅGONSIN GJORT!!

XOXO
-A

3 kommentarer:

Mamma sa...

Grattis! Kul att göra ngt så våghalsigt. Jag tycker det är skönt att ni har gjort det nu. Alltid jobbigt när man sitter på andra sidan jordklotet... Love you, see you soon...

Pappsen sa...

Underbart! Tveksam till att jag hade gjort det, men kanske efter det du berättar nu :-)

Puss

Alexandra sa...

Bilder!!!! Tack :) Om du har några =P