torsdag 23 juni 2011

- Waterford, VA

Hejsan allihopa, Tiffany Persson här!

Jag är framme i D.C (eller rättare sagt Waterford, Virginia).. Denna lilla öde stad ligger kanske 1 eller 2 timmar ifrån D.C men vi ska dit till helgen!
Så igår åkte jag till flygplatsen med A & R som också skulle iväg, dom skulle till NY till A´s mormor o fira henne.. Åkte runt 2 pm lokal tid och flög till Cincinnati och flyget va försenat, men kanske bara en halvtimma, iaf 7.30pm lokal tid lämnade vi Cincinnati och flög mot Dulles airport där jag äntligen träffade Suss igen! När jag går ut från dörren till flygplatsen är det som en vägg av kletig luft!! Jag älskar Denver nu, inte alls kletigt där..

Jag är väldigt glad att va här dock (och så tydligen Suss hostmom, för Suss skull) Idag är första dagen här, dom säger att kvällen är ingen match med luftfuktigheten på dagen, jag dog igår! haha.. Mami&papi, vi vet va vi väntar oss i Miami, Svettlöken åke!

Jag ville bara uppdatera, visa att jag lever, jag kommer denna vecka också lägga över bilder från kameran, så de blir nog bildregn någon dag men bilder från Lotta va här o blandat och såklart bilder från mina dagar här med Suss kommer la upp lite titt som tätt!

XOXO
-A

2 kommentarer:

Pappsen sa...

Ha ha ha !!!
Lunchade med Fredrik idag, han som bor i Miami & h fixade vårt hotel där! Han sa just det att "var beredda på fuktig värme". Så nice tänkte jag, passar oss perfekt :-)

1 vecka kvar tills vi åker & 9 dagar tills vi får krama dig igen!

Puss

Mamma sa...

Härligt att höra att du är framme. Nu längtar vi till staterna och till dig!! Först lite midsommar...

Puss å kram