måndag 5 december 2011

4 veckor... Panik någon?

Huuuuur i hela världen ska jag kunna lämna denna godbit?


Jag har iaf beställt mina julkort nu! Vi har nu boende klart i SF, Bakersfield, Las Vegas för vår roadtrip! vi har 3 boenden kvar att fixa, och såklart hyrning av bilen.. phu det blir en del pengar, tur tacka gudarna att jag började spara pengar! Men vårat mål är att inte gå över 10 000 svenska kr! Och jag tror nog allt vi klarar det! blir att leva på nudlar och vatten ;) detox haha.

Träningsvärk har jag också, tränade igår! Har blivit så lat sen efter mitt boot camp! buuu, jag va så hurtig då! MEN denna gången va jag hela 40 min på gymmet och ingen slapp träning utan de va hårt hela tiden! jag är nöjd när man känner i magen dagen efter! Men jag måste bli bättre..... i Sverige! Kan ni förstå att det är lite mer än 2 månader kvar tills jag kommer hem! Det är galet och jag vet inte om jag gillar tanken eller om den skrämmer mig! Vad jag kan känna nu så skrämmer den mig. Jag är inte redo för detta! JAG SKULLE JU VA HÄR ETT ÅR?!?! Vart tog de året vägen? har bara vart här 5 månader vad jag känner just nu..

XOXO
-A

2 kommentarer:

Anonym sa...

Iknow!!!!!!!!! Its so crazy! Att du kommer hem snart. Men du får komma hem, skaffa dig ett jobb och börja spara pengar för att åka till usa på semester.... bara du inte bestämmer dig för att bosätta dig där för jämnan! Puss

annie sa...

det är så himla jobbigt att lämna barnet man tagit hand om, det gör ont i hjärtat! speciellt när man märker att de frågar efter en... :(