torsdag 29 december 2011

Hej och hå!

Ja gud vad allt är huller om buller.

mitt liv känns just nu som ett pussel MEN någon har kastat om alla pusselbitar och jag vet inte vart dom ska sitta. Jag är som potatismos i huvudet. Jag ingen aning vart jag ska eller vart jag är!

Allt jag vet är att den 10e Januari ska jag försöka komma hem, fixa ett turistvisa och sen den 16e försöka mig tillbaka in i landet och hoppas jag får.. Isf flyger jag till LA och därifrån till Hawaii, flyger från Hawaii till Denver (och säger mitt andra hejdå!) för att sen flyga hem igen.

Jag hoppas att detta funkar, allt det hänger på är tullen tillbaka in i landet som kan bli problem. Funkar de tinte så får jag ta Hawaii en annan gång i livet.. Jag ska dit! Jag vet bara itne när de blir.

Förresten, mitt rum är ett bombnedslag, alla mina grejer ligger på golvet redo att packas. MEN VEM ORKAR?!

"Jag fick låna en ängel för en stund"

2 kommentarer:

Din mamma sa...

Så fint gumman! Nu håller vi alla tummar! Längtar efter dig!

Jennifer sa...

Good luck manda !
saknar dig mycket och längtar sååååhhääääär mycket tills du kommer hem !

PUSS