måndag 2 januari 2012

Vem vänder vindarna?

Nytt år, dom säger nya möjligheter, jag vet inte med de asså! just idag känns allt bara tungt, mycket saknad.!

om 9 dagar åker jag hem till Sverige igen, det ska bli så himla skönt! Inte för att mitt år har vart tufft och jobbigt, utan för massa andra anledningar! att få sova i sin egna säng (men jag har dock haft en guddomlig säng här!!) bara känslan av att vara hemma, vara bland dom jag älskar mest i hela världen känns bara så himla skönt! Jag kommer dock sakna mina underbara här borta också SÅKLART.. man kan aldrig vara helt nöjd i livet. Men jag kan säga som så, jag är nöjd med min tid som Au pair och ångrar inte en sekund att jag valde att åka hem efter 1 år.

Jag har fått lite ordning på min packning, 1a väskanväger nu 48 pounds, så nått mer får man allt ner. Andra väskan väger just nu 29 pounds med alla mina högklackade skor, och den har jag carry on väskan som är TOM just nu, men jag har en kulle på golvet med kläder, men jag är inte nervös alls, jag tror jag kommer klara detta LÄTT. eller oj nu tog jag kanske i, inte LÄTT, men förhoppningsvis så klarar jag mig!

Om ni undrar varför min blogg är så tråkig som den är är för att nu kan jag tydligen inte lägga upp fler bilder, det är fullt..så kan inte göra någon fin utstyrsel på bloggen, men den är på väg att ta slut ändå :) 9 dagar kvar sen är jag klar med bloggandet för den här gången! Kanske startar en ny efter ett tag. who knows.

GOTT NYTT ÅR!
XOXO
-A

Inga kommentarer: