torsdag 5 januari 2012

Hur ska det sluta?

jaha.. då va jag idag ett par bikinitrosor, 2 klänningar, 1 bh & 7 par trosor rikare.. HUR SKA JAG FÅ HEM DETTA?! Hahaha.. Va och köpte mig spacesaver bags idag på walmart också! Hoppas det kan hjälpa lite iaf, då jag inte har någon plats i sista väskan men den väger inte fullt än! I NEED THAT SPACE!

Imorgon är det torsdag = har inget planerat så får bli att kika över all packning igen, gör om gör rätt som man säger!
Fredag är min avskedsfest och sen blir det häng på mitt favvoställe Gaslamp i downtown. Ska bli skoj men ändå inte!! Jag vil inte att det är sista gången, kan man inte bo här 1 år och sen hemma ett halvår och sen 1 år här igen osv..
Lördagen blir det lugnt på morgonen/dagen, sen jobbar jag kväll & natt
Söndagen blir til att köra R upp till mamma och pappa i Boulder, roadtrip!
Måndag sista jobbdagen= visa nya nannyn vart alla ställen ligger som vi brukar hänga på och även visa henne en vanlig jobbdag.
Tisdagen = HEMFÄRD! jadu, det kan jag säga er, det låter mer overkligt än verkligt för mig. VA?! har de redan gått 1 år. Har fortfarande ingen som kan köra mig till flygplatsen, hoppas fortfarande på någon vänlig själ här ute som offrar sig.
Onsdag = HEMMA!

Min känsla just nu!
XOXO
-A

Inga kommentarer: