måndag 9 januari 2012

Last time.

Paniken har lagt sig.. nu kommer känslan "jag måste säga hejdå" istället.. Jag har 1 och en halv dag kvar med min ängel.. Sen, ja sen är det hejdå.. (Kommer ju dock förmodligen tillbaka igen efter Hawaii!) Men det är tufft... denna lilla tjej som knappt pratade när jag kom hit, hon går nu på pottan själv, pratar heeeela tiden, lär mig nya saker varje dag. Hon är en guldklimp i mitt liv. 

Imorgon är sista hela dagen i USA, har en enda sak kvar att göra. Det är att köpa en till spacesaver bag att få ner lite på ena väskan, den väger bra men jag är rädd att zippen ska gå sönder. Det är allt som är MÅSTE nu.. på kvällen kanske de blir middag ute med tjejerna, eller en middag hemma med A, hon gjorde min favoritmåltid idag, och stor sats så jag kan äta mig trött på det tills tisdag och hemfärden..

Mitt år i USA har vart fyllt med underbara minnen, det har även vart stunder då jag velat vara hemma, som när min moster gifte sig, julafton, midsommar och lite sånt. Men utöver det har det vart det bästa jag gjort i hela mitt liv, Jag har fått en extra familj på andra sidan jorden.

Tack till alla som gjort mitt år här värt det! Massa nya vänner och som sagt, underbara minnen!
Här kommer lite bilder på det gångna året;






























Tack för denna gång!
XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Du måste filma Riley mer så du har när du kommer hem!!!! Puss