onsdag 7 december 2011

Gosig Mus

Hahah nu undrar ni säkert vad jag menar med gosig mus!! Det är nämligen så att när vi va på IKEA i söndagas så gick vi runt och helt plötsligt står det Gosig Mus framför mina ögon hahah jag höll på att dö! Det va alltså en liten mus-gosedjur!! Det var iaf superkul när vi såg detta!

HAHAHAHAHHAHA
Anna & Linda, goa svenska tjejer!



Min kompis Jennifer som jag åker till Hawaii med, hon fick sitt flyg hem, och visar sig vara när vi är PÅ HAWAII!! Vi är sjukt irriterade på Cultural Care, jag har nu börjat inse hur vissa känner sig när det gäller CC, bortglömda, ointressanta och en pengabank! Jennifer som nu måste boka om flyget (till den dagen då hon hade önskat datumet!! helt cp) måste även betala 300 dollar för det här, för att få flyga hem det datumet hon hade skrivit till CC att hon ville åka hem! HELT SJUKT!  
Jag ville bara visa Jen att jag bryr mig :)
Jen & Jag på Halloween!

Imorses när jag vaknade visade termometern -17° C ute... Godmorgon sa jag till mig själv och somna om!! haha jag förstår inte vitsen med att de ska va så H***GT KALLT UTE !!!! Nu är det iaf bara -4°C ute, SKÖNT! I eftermiddags va de 0gradigt ett tag och de va skönt! Hör ni hur detta låter?! Jag tycker 0gradigt är VARMT! Åh fy, det går utför nu asså... MEN jag lugnar mig själv med att Hawaii väntar inte långt bort! Måste snart införskaffa mig en ny resväska, ska testpacka den jag har först för att se hur mycket som blir över, sen ska jag se hur stor väska till jag kommer behöva :)
Paketet hem håller iaf på att fyllas för fullt, pappa gjorde ju bort sig som sa åt mig att han betalar frakten om jag handlar Abercrombie saker åt honom, haha pappa lilla du känner väl mig? Jag älskar att köpa kläder åt dig ;) Här är lådan!

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Du är rolig du!