fredag 5 november 2010

- Adamstown, MD

Nu har mitt liv helt plötsligt tagit vändning!
För det första så har jag gått från "hemmafru" till lagerarbetare.. Ska även provjobba på en sportbar nästa vecka.. herregud när man väl får ett jobb kommer alla på en gång :P men men nu får vi se hur mycket jobb det blir :)

jag har heller inte berättat att jag har blivit antagen till programet (Cultural Care) och min ansökan finns nu i Boston, USA.. och idag fick jag min första matchning med en familj i Adamstown, MD = Maryland på östkusten.. Men dom försvann från min sida så fort dom kom upp .. så de va ju synd att jag inte hann läsa om dom.. men men thats life!! :)

har även fått mitt preliminära avresedatum vilket är FJÄRDE JANUARI!!!!!!!!!!!
Helt jävla galet!! det är mindre än 2 månader kvar!! blir lite rädd... haha

XOXO
- A

Inga kommentarer: