tisdag 23 november 2010

- Denver it is!

Ja som namnet visar så är det till Denver jag kommer flytta i januari!! :) så sista tiden i sverige kommer gå fort och det kommer vara så mycket att fixa tills dess! och hjärnan börjar redan fundera ut vad jag ska ta med mig!!! otroligt roligt ska det bli!! :D men gud så overkligt det känns..

Familjen består av pappa, mamma, tjej 11år (bor mestadels hos sin biologiska mamma), liten tjej 1,5 år :) så mestadels kommer det vara jag och lilltjejen! supermysigt!
Dom bor 15-20 min utanför Denver city och har en stuga upp i bergen (orten heter Vail), som dom besöker rätt så ofta vintertid som sommartid :) så antingen skidåkning eller hike! jag kan ta båda två. Jag är inget stort fan av snö, men dom säger att det blir inte så kallt som här i sverige så då kändes de bättre igen haha.. min moster sa det att "Du kan ju åka pulka med lilltjejen" och det har hon ju rätt i :) om inte hon redan åker snowboard eller nått.. skulle inte förvåna mig! haha :)

Men avresan kommer förmodligen bli 4e januari!
GALET JAG VET!

Nu kommer det hända saker i mitt liv så nu är det ju tur att jag hade min blogg !
XOXO
-A

Inga kommentarer: