måndag 6 december 2010

- 19, 26, 36

Det känns så sjukt att det bara är 19 dagar till julafton, 26 till nyår OCH 36 DAGAR KVAR TILLS JAG LÄMNAR SÄKER MARK!!!!!


Jag åker då den 10e januari som jag glömt berätta för er. Jag har hittat en fantastisk tjej här i Borås som åker samtidigt som mig!!!! Awsome! känns hur bra som helst.. Hon ska till San Fran och jag till Denver så vi kommer bara va tillsammans på skolan i NY... MEN Jag vet att vi kommer ses fler gånger under året! Promise.


Jag är supertaggad nu, jag vill bara att det ska bli januari!
Jag har köpt presenter till familjen med, lilltösen ska få ett halsband, en pippibok (på engelska) och en pippidocka såklart!! :) Stora tjejen ska få ett halsband, en bok m lotta på bråkmakargatan (på engelska) och en fotbollströja med sitt namn på (som jag bara måste hitta först) .. Sen har jag köpt en svensk husmanskost kokbok på engelska till föräldrarna, ska nog även köpa något fint från costa boda eller nått annat typiskt svenskt! :)


Nu beger jag mig till jobbet!


XOXO,
Amanda

1 kommentar:

Mia sa...

Hej! Kul att du ska åka som au pair, jag också! Lotta (Skattberg) sa det igår, jag är hennes syssling ;) jag ska till Colorado Springs så vi kan ju ses nån gång kanske.. Åker du från GBG den 10:e elr? Ha det bra!