tisdag 7 december 2010

- 33, right?

Hallå hallå,

tiden rullar på och jag kan inte ens komma ihåg hur många dagar jag har kvar i landet.. Vet så mycket som att på söndag bär det av mot huvudstaden och fixa visum på måndag, sen skicka in motormännens med mitt körkort, och veckan efter det är det julafton (?!?!?!), vilket betyder att veckan efter det följer med stora steg till NYÅR, som kommer gå fruktansvärt fort för jag kommer spendera den med min bästa vän Jaqueline (vilket är den jag kommer sakna mest utanför familjen).. Veckan efter det är MIN SISTA VECKA I SVERIGE!!!

känns fruktansvärt overkligt. Men så spännande, kan verkligen inte vänta med att få träffa min blivande familj. dom är urtrevliga och jag kommer nog trivas som fisken i vattnet.

Vart ledig idag så jag fyllde i allt med visumet, jobba imon och sen pepparkaksbak med Rebecca (min nyblivna vän, som känns som jag känt henne hela mitt liv, trodde inte man kunde möta såna perfekta människor). Du betyder verkligen jättemycket och det är de som är så skumt, eftersom det har gått så fort.. Det är typ som när man va liten och fick en kille genom att fråga chans och han sa ja, då va man störtförälskad DIREKT.. Så känner jag med Rebecca, hon klickade DIREKT. Hon förstå hur jag tänker, hon förstår allt. Tack för jag fått lära känna dig! En vän för livet, känner jag redan nu.

Torsdag blir det musikal med Sanne som står på schemat, fredag jobba på friskis, lördag inflyttningsfest hos syrran, söndag STOCKHOLM.. Tiden rinner iväg.. Hinner inte med allt! snart får de va slut på jobb om jag ska hinna packa.. jag har ju iaf fått mina resväskor i förtidig julklapp av faffa :)

bra låt btw:
http://www.youtube.com/watch?v=lxXuUS5y2Lk

XOXO
- A

1 kommentar:

Rebecca sa...

Åh, DU är så bra. Gillar dig så mycket min nyblivna pojkvän hihi. Love i massor!