fredag 31 december 2010

- Nytt år, Nya möjligheter!

Exakt så är det :) inatt byter vi år! Välkommnar in 2011 med öppna armar!



Om 10 ½dagar sitter jag på ett flygplan, bort från sverige, bort från säkerheten och bort från allt jag ser som vardag! Förflyttar mig nu till andra sidan atlanten, där allt är nytt och antagligen spännande (hoppas jag). Packningen ligger fint på min säng, INGEN ANING av vad jag ska ha med mig, hälften måste bort från de jag lagt fram.. Men det ska gå! :)



Idag, nyårsafton, åker jag ner med härliga människor till Helsingborg för att spendera aftonen där, på hotell och lite härliga ställen. Åker hem redan imon vid lunch, men vad gör de? jag får en extra dag att packa! skulle egentligen kommit hem på söndagen, men jag bokade en tågbiljett hem den 1a januari, för att ha så mycket tid som helst hemma innan avresa!

XOXO
-A

Inga kommentarer: