söndag 2 januari 2011

- Life is a highway!

Livet går vidare, och i högspeed, gillart!

Nu återstår endast 8 dagar till avresa.. packningen börjar knökas ner i väskan... Men små ändringar måste fortfarande fixas... känns som jag har för mycket med mig... MÅSTE säga hejdå till lite till.. Nu börjas en hektiskt vecka!

Måndag: Lunch m Anjelina, Hämta syrran & david på flygplatsen och slutligen onlinemöte med CC.
Tisdag: Tandläkaren!! (laga tand) :( , laga middag åt Jaqueline och myskväll!
Onsdag: Middag med familjen Lindskog (Rebecca&Hennes mamma)
Torsdag: Umgås med Sanne (& BALOO) baka lite, fika med härligt folk.
Fredag: Middag m Farfar(tror jag)
Lördag: Middag m Farmor, fam Parfält osv!
Söndag: HA PANIK!!!!
Måndag 10/1: Åka till New York 07.50

CP!
XOXO
-A

2 kommentarer:

Caroline lagerblad sa...

Hej, jag kommer också flytta till Denver!! Jag kommer flytta dit den 14 januari så om jag förstår de rätt så kommer vi komma dit samtidigt? Var i denver kommer du bo?

Amanda Linusson sa...

Hejsan! Okej, vad skoj! jag kommer bo 20min utanför stan och vart i denver ska du bo?