lördag 22 januari 2011

- Vårväder

Det är vad vi hade idag!! Jag hade bara min stickade kofta som "jacka" idag när jag va ute..

På väg hem, ser ni bergen?

Våran gate för att komma in


Smygbild av huset

Min bil


Dagen började med att jag och Riley åkte på sagostund på bibblan! hur mysigt som helst, de gör vi till en vana tycker jag! När vi kom hem så läste vi mer böcker, lyssnade på svensk barnmusik (hon diggade det), hon dansade runt, kollade sig i fönstret hur hon såg ut när hon dansa, hon visade sina balettmoves osv... Vi åt lunch sen va jag ledig..

Såhär ser det ut, fast typ 5-6 "block" till..
Alltså 2 våningar. Ett låååångt mall!
(har inte ens gått igenom hela)
Skypade lite med Jennifer, sen drog jag till gymmet här i trakterna (eftersom de är innanför grindarna här så tränar jag gratis!!!!!!!!!) Perfekt... blir nog några svängar dit, dock stänger dom 8 på kvällen! Efter träning, åkte jag till mallet (igen).. köpte mig lite underkläder på VS.. Sen lite andra ärenden! Lovade bild på mallet åt Lotta (dock ger bilden inget bra intryck)

Snart ska Ashley & Michael på Bon Jovi konsert, så jag börjar snart jobba igen, så ikväll blir det natta lilltjejen, ska bli spännande o se hur det går..

XOXO
- A

2 kommentarer:

Pappa sa...

Nice entrance!!! Får du visa leg varje dag nu då för att komma in eller? :-) Och så har du en liten bil också , riktigt trevligt ju!

Kram Pappsen

Mamma sa...

Du kommer bli stamkund på shoppingcentret!!! Haha. Så skönt med vårväder, här är det kallt (fast varmt inne). Det är riktigt roligt att se alla foton. Du får gärna ta fler överallt där du är. Ska bli kul att se Denver down-town när du kommer dit. Puss puss