måndag 17 januari 2011

- Baby you're a firework

Söndag och dagen innan jag börjar mitt jobb här i United states of America!!

Gårdagen var ganska så lugn, A visade mig deras country club gym och lite av området här.. På kvällen åkte vi till en Italiensk restaurang och åt pizza, smaskens!

Idag har vart hyfsat lugn också.. Först va jag och M och köpte en telefon till mig(!) och sen åkte vi till Cherry Creek mall (OCH JAG FICK KÖRA BILEN) , otroligt roligt, läskigt, spännande, och nervöst på samma gång!Men det gick bra :) inne på Cherry köpte jag mig ett par nya jeans från F21! va inne i VS också, men orkade inte köpa nått just då :P nu har vi precis ätit en liten turkeysandwich och tar det lugnt..

- Sunday today and the day before I start my work here in USA!
Yesterday was pretty relaxed, A showed me around the block and their gym laiter we went to a Italien restaurant and we eat pizza, yumi!


Today has been quiet calm down as well, at first me and M went to Verizon and bought be a cell.. then we went to Cherry Creek mall and I drove the car(!!!) It was fun! Went to F21 and got myself a pair of new jeans..

Detta är mitt rum:
This is my room:





That's all for tonight!
XOXO
-A

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med första arbetsdagen. Ska bli kul att höra. Och så ser vi fram emot ännu fler bilder, både på Denver och familjen. Och dina nya vänner.
Puss
/Mamma