torsdag 27 januari 2011

- Shoppingförbud? Ja tjena.

För er som kommenterade igår, nej jag vill inte ut o powerwalka kl 7 på kvällen själv när dom itne har några gatulampor!! Även om de är ett gated område är de fortfarande läskigt! Tycker ni fortfarande jag ska gå själv ute på kvällen?!

Nu har jag nästan sagt till mig själv (bara nästan).  va o shoppa idag igen ju... farligt det här, när de är billiga kläder + rea.. GALET.. Idagva jag o Riley på sagostund på bibblan! Mycket mysigt! Sen tog de en timma av prat med sig själv innan lilltösen somnade för sin nap :P sen sov hon 1 timma, och sen lekte i 30min ... haha hon är lustig hon.
Efter jobbet så drog jag ju såklart då till Cherry creek mall (börjar bli en vana) och där träffade jag Ellen, och Malin (första gången). Härliga tjejer! Jag gillar att jag har dom rätt så nära mig!! they make me happy!

Min älskling med alla sina gosedjur.
Dom har ett Tea-party!
XOXO
- A

2 kommentarer:

Janette sa...

hon verkar vara en riktig gullunge! :) hihi

Mia sa...

Har de inga pannlampor i USA...