lördag 29 januari 2011

- Denver Zoo

Tilevippen!
Idag har vart varmaste dagen här sen jag kom! pju, 18+ och stålande solsken, kändes som en svensk sommardag och man letade efter skuggan haha. iaf så åkte jag och Riley med våran "granne" till Denver zoo och strosade runt, hon ÄLSKADE DET!!! Helt överexalterad hela tiden, vad hon än såg för djur, men mest gillade hon tigrarna och elefanterna, hon började nästan gråta båda gångerna när vi lämna dom bakom oss!
Precis kommit hem från mallet = bio = How do you know = Halvseg film, somnade nästan ett tag..

Nu i helgen har jag inga planer, vädret ska va bra även imon och söndag vet jag inte, men då ska jag iaf träffa Ida igen!! (Ida är en tjej jag delade rum med på au pair skolan och hon bor 1 timma härifrån). Ska bli så mysigt att träffa henne igen, plus få mina saker jag glömde i hennes resväska :D

Bilder från idag!










1 kommentar:

mamma sa...

Ni verkar ha blivit ett riktigt team du och lillskruttan. Det är så roligt att se. Puss