tisdag 18 januari 2011

- Old chicago

Första jobbdagen idag (med deras förra nanny).. Det gick jättebra!! Så nu känns den känslan i magen så mycket bättre, jag va så nervös att det skulle bli mycket att ta in på en dag, men hon är så lätt att ta hand om den lilla goa Riley :) fick tillstånd att lägga upp bild på henne, så jag gör det, när jag fått ett bra kort :) PROMISE! Hon är det sötaste jag sett på länge. och hon har alla egna ord, som vatten = Bi-Loo haha så söt! night night är nappen (för den får hon bara sova med, vilket gör att hon kallar dom night)
Denna bilden hade dom på ansökan.
Är hon inte söt!?
Lägger upp en egen bild på henne när jag får chansen att ta kort på henne :)


efter jobbet åkte jag och Ashley till affären och handlade massa mat, fick va med o plocka frukter osv, LOVE IT! När jag kom hem så kom Angela och hämtade mig och vi åkte till Old chicago och käkade..

XOXO
-A

4 kommentarer:

morfar sa...

Hallå tjejen,

gott att du är på plats och allt känns bra.
I skogen är allt bra, vi håller kollen.

Mormor hälsar,

Morfar

Anonym sa...

Hon ser ju hur mysig ut som helst! Och ser ut att ha glimten i ögat också ju :-)

Kram Pappsen

Anonym sa...

Skönt att det känns bra med "inskolningen". Ni kommer bli värsta buddisar du o Riley! Sååå söt. Kram mamma

Jaqueline sa...

Guuuuud så söt unge! Ge mig henne :) är så glad att du har det bra!! Imorgon kommer nya datorn snart Skype dax!