torsdag 20 januari 2011

- Några $ fattigare!

Hejsan på er allihopa,
idag var första dagen jag jobbade HELT själv (innan har ju deras förra nanny vart med), det gick superbra! inga konstigheter, Riley är bra på att säga vad hon vill, till ex när hon är färdig med maten "All do", menas klar osv.. Vi va på gymboree idag (lite som klätterställe för barn med ledare), lite lekstuga. Klockan 1 däckade hon i sängen och vaknad einte förens halv 4!!! Kl 4 åkte vi till Cherry creek mall och jag mötte upp Ellen där, otroligt trevlig tjej denna Ellen!! Hon är från Tingsryd(en håla).. Vi gick till F21 och va nog där i 2 timmar haha, testade 7par jeans eller nått, köpte 2 par och en stickad tröja + en ring, supernöjd! Vi gick vidare till Victoria's Secret och där köpte jag myskläder + sovkläder och en parfym, supernöjd! Har också köpt idag ett smyckesställ (måste dock köpa ett till för det fick inte plats med allt!!!!)...

Nej jag har inte mycket smycken!!

Riley i sin balettklädsel!
XOXO
-A

3 kommentarer:

Mamma sa...

Lägg upp bilder på allt du köpt tack! Intresserad av det du köpte på Victoria!! Och smyckesstället! Riley är sååå söt. Hon kommer bli din nya BFF :-) Puss puss, nu ska jag ut och gå med Lotta/Mamma

Anonym sa...

Vadå Tingsryd en håla!
Vi har också ett hockeylag!
Hoppas du och Ellen kan ha trevligt ihop.
Hälsn Lotta (Ellens mamma)

Nastasja sa...

Haha, du och dina smycken, baby!