söndag 30 januari 2011

- Highway, balklänningar och helt vilse!

Lördag den 29 januari..
Dagen startade väldigt segt då jag bara låg i sängen fram till typ 12-1 någonting, försökte hitta collegekurser men hittade inga som direkt intresserade mig direkt. Skickade sms till alla möjliga vänner jag skaffat mig här för att se om någon hade lust att träffas.. runt 2 åkte jag mot Colorado Mills Mall (närmare Golden) och mötte upp Ellen och Malin! Det var första gången jag körde på en amerikansk motorväg och det var häftigt tycker jag! 5 eller 6 filer var det! Att hitta dit med en googlemaps karta var faktiskt ganska enkelt! Men att hitta hem igen, ojoj..


När jag kom till mallet så kikade vi runt lite (köpte mig ett par nya converse, för jag verkligen behöver det) haha.  Vi gick in i en butik som såg lite halvbillig ut men det var massa balklänningar osv, och såklart så provade vi!! haha det var highlight of the day kan man säga, dessa två tjejer gör mina dagar EXTRA bra!

När jag då skulle åka hem så tänkte jag, det är ju bara att åka tvärtom hem, jo tjena!!!! jag åkte I-25 dit och I-70 hem... ah säkert samma väg. DUMMER! haha jag ringde Ellen stup i kvarten, och frågade på 2 olika bensinmackar vilket håll jag skulle åt! jag var helt enkelt lost! Paniken började komma smått inpå mig, men när jag frågar första tanten på macken så åkte jag ändå ganska rätt.. bara några avfarter senare kom Colorado Blvd som jag kunde köra av på och sen bara följa den så kom jag till Cherry creek mall! Fantastiskt! När jag kände igen vägen höjde jag musiken och TJÖT AV LYCKA! JAG KLARADE DET!! 


Lite bilder från idag:
Satt som en smeck!

Jag missa helt memot om att vi skulle testa vit klänning....
Ellen, jag & Malin



denna klänningen va så fräck!
tänkte också lite på lotta (vet ej varför)
Den va dock förliten för mig :P

Äkta Motel!

Dagens inköp!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Kul med balklänningar, det tillhör ju verkligen inte vardagen. Så skönt också och läsa om att du vågar ge dig ut på äventyr och att du hittade hem igen. Verkar vara mysiga tjejer du träffat :-)
Puss

Mia sa...

Häftiga klänningar! Så fin du är!! Skorna var ju precis vad du behövde.....