söndag 23 januari 2011

- Rodeo

Precis kommit hem från Denvertown nu, vart o kollat på Rodeo ikväll! :) you know with hästar och tjurar som dom rider på.. Riktigt häftigt, men tyckte lite synd om dom stackars djuren, speciellt dom små kalvarna som dom fångade in med lasso och knöt ihop benen på dom.. snutte då! Träffade iaf hela min LCC grupp idag! LCC = Local Childcare Coordinator. Superhärligt gäng, tror vi är 8st i våran grupp (vilket är litet, minimum brukar va 20typ).. Det är tyskar, colombianer och mexikaner i min grupp och så lilla mig.. Men dom är supertrevliga och pratar mycket engelska runt mig, så känner mig inte helt utanför!! gillar speciellt Sarah (tysk), hon var hur go som helst! Första intrycket jag fick av henne förra veckan va lite bitchig, men OJ så fel de va.. Supergo tjej och pratglad och samma humor som mig :D love it! jag trivs bara mer och mer ju fler dagar som går!
Så det går ingen nöd på mig för att åka hem!

Imorgon ska jag utforska ett nytt mall med tjejerna i gruppen! Nice!
Men nu, bedtime!

XOXO
-A

Inga kommentarer: