onsdag 19 januari 2011

- Adorable!

Okej,jag måste säga detta till er innan jag somnar! :)

Ikväll när jag sluta jobba så hängde jag med Ashley & Riley ändå, vi gjorde grekisk sallad, tzatziki och kyckling sovlaki (de du Mia!). Supermysig kväll! Var med o läste böcker, Riley säger Manna mycket just nu (Amanda).. Hon är helt underbar, jag vet att jag kommer ha svårt att lämna henne om 1 år! usch... Iaf, innan hon skulle sova fick jag en godnattkram OCH PUSS!!! Jag blev överlycklig!

ja, de va allt jag ville säga :) JAG STORTRIVS HÄR!!

XOXO
-A

6 kommentarer:

Nastasja sa...

Åhhh! Är så glad för din skull, Amanda! Så otroligt kul att du trivs :D But I miss you, bara så du vet :) <3

Anonym sa...

Härligt Amanda!! Sååå söt hon är! Jag förstår att du trivs. Så kul att du har lärt dig nånting (bra!) av faster...allt det andra behöver du ju inte skriva om...;)

Anonym sa...

Vad var reaktionen på maten du lagade? Du skrev ju inte vad Ashley tyckte om salladen och tzatsikin??
Så underbart att du trivs så.
Puss mamma

Amanda Linusson sa...

Tack allihop! :) Ashley tyckte om det hur mycket som helst! :)

Alexandra sa...

Åh Amanda, jag vill komma till dig och leka!!

Amanda Linusson sa...

Kom bara kom sanna!!