lördag 22 januari 2011

- Funderingar

Jag läser här o var, lite överallt, tjejer som åker som au pair och har sån hemlängtan efter 1 vecka, och det förstår jag, för allt är nytt! Det konstiga nu är då, vart är MIN hemlängtan? Jag känner mig nästan konstig för jag trivs så bra, saknar inte sverige, har ingen hemlängtan... Vad är detta?! Jag trodde att ajg skulle va en av dom som låg o grät hela kvällen, men inte en tår har lämnat mina ögon, något är fel, eller är det så underbart att USA var rätt för mig, rätt tid och rätt plats!? Jag trivs iaf jättemycket här i Denver, ser inte mig själv lämna detta ställe på läääänge (förutom på semester då)..

Men nu får ni inte tro där hemma att jag inte saknar er eller tänker på er, det gör jag :) Speciellt Mormor, dig tänker jag ofta på, undrar hur du mår och jag undrar om det blir en liten Gösta snart? Ni måste hålla mig uppdaterad här på andra sidan atlanten..
Jag älskar dig, glöm aldrig det! 

Detta var mina funderingar..
Riley idag, överlycklig att fått låna mina solglasögon!
XOXO
- A

1 kommentar:

Mamma sa...

Hahaha, så söt hon är. Och det är sååå skönt att höra hur bra du trivs. Det gör inget att du inte längtar hem... vi mår bra om du mår bra!
Ses snart!