tisdag 7 december 2010

- kärlek

Jag vill hylla min kompis Jaqueline.

Jag tänker väldigt mycket nu innan jag åker.. och jag måste säga det att denna tjej är den bästa som finns på denna jord.. jag älskar henne av hela mitt hjärta, känns inte som jag visar det tillräckligt, men det gör jag, hon är mitt allt!!

Älskling jag kommer sakna dig så mycket när jag åker, men jag lovar dig, jag finns alltid här.. Kommer alltid vara samma person, kommer alltid vara din vän så länge du låter mig vara det. Du är helt underbar och jag hoppas du vet det. Det kommer bli ett helvete att säga hejdå, det vet jag redan nu.. Men detta är nått jag måste göra, och jag hoppas du kommer ha möjlighet att hälsa på mig, för det kommer jag behöva!!


Hjärtat, du är allt för mig

XOXO
- A

1 kommentar:

Jaqueline sa...

Jag ska allt komma och hälsa på dig om jag kan bara kan! Jag vill inet tänka på att du skall åka, så jag förtränger det gärna ett tag till... Det är faktiskt svårt. Jag älskar dig min bebbe! :) du är bäst!