måndag 8 november 2010

- Nuu vet jag!

Jag har insett problemet varför jag ej kan lägga upp min film här!! Den är i wmv material och inte avi, mpeg osv .. så nu konverterar jag denna film bara för att ni ska kunna se den här :D (vilka det nu i hela friden som läser denna blogg)..

Har även nyheter att berätta för er. Jag åker längre inte den 4 jan, utan den 10 jan :) flyttade fram en vecka då jag ska iväg över nyår och känner att det blir lite tight ifall jag åker 2 dagar efter hemkomst.. Men NOTIS, detta är bara preliminärt avgångsdatum .. Kan bli senare om dom ej hittar familj till mig innan 13 dec .. Så var ej rädda, kanske inte åker då.. frukta ej!

Kan ju berätta om nutid, väntar på matchningar av familjer (ej fått någon mer än den i Adamstown).. Och jobbar nu hos Kollegan AB (ett lager) och på torsdagkväll så kommer jag att provjobba på Poolhouse här i Borran.. För er som ej vet vad det är så är det en sportbar :) kanske kommer jobba lite extra där innan jag drar mig mot United States of America!

Nu så ska vi testa en gång till då att lägga upp filmen..

och det gick inte.. tusan..

XOXO
- A

Inga kommentarer: