onsdag 28 april 2010

H to the K!

första hela dagen har nu gått! känns bra, förutom att jag inte hade mina grejer imorses :( men nu har jag fått shoppa saker jag behövde.. vilket var SHORTS!!! för det är jobbigt varmt med jeans må jag säga! phu.. fick mig en tshirt också och underkläder, vilket jag int ehade något nytt.... (uuuue!) även en mysig pyjamas passade jag på att köpa, eftersom jag hade 1000kr att handla saker man behövde för (som KLM ska stå för sen, eftersom dom slarvade bort min väska!) .. dom får skylla sig själva.. jag var iaf jätteledsen när jag inte fick min väska, men fick ju lite gratisstuff! ;) så jag shoppade loss på H&M vilket hade det mesta jag behövde!

sedan gick vi vidare till en marknad i närheten av Kowloon, kallades Ladies market... Hittade några fina fynd :) och vet ni vad jag gillar?! att HK Dollar står bara i 0,98 öre vilket betyder att man behöver inte tänka ut vad det kostar, utan det är ju nästan exakt samma som hemma! HEEEELT PERFEKT!!!

men nu ikväll fick jag iaf min väska, efter typ 1 och en halv dag (snabbt!!!) ... Så lost and found! love it. klockan är kvart i 11, och funderar la på att chilla i sängen, typ läsa mig en eller två sidor i boken min.. sen ska jag sovet!
vi hörs folks!

XOXO
Mandaou

1 kommentar:

Unknown sa...

Skönt att höra att du fick handlat lite... Hoppas du sparat alla kvitton! Fick du ngn lapp från KLM som visar att väskan har varit borta?? Måste ju kunna bevisa för försäkringsbolaget...
Ha det så kul - ser fram emot nästa inlägg!
Puss puss /mamma