måndag 26 april 2010

Tjing Tjong Kines!

Ja då var dagen D här!!! :) klockan halv 6 går mitt flyg mot Amsterdam, Holland! för en liten mellanlandninge på ungefär 2 timmar.. sen bär det av mot det stora H to the K!! och min älskade syster! även om hon tycker jag är ett irritationsobjekt.... men hon säger iaf att hon saknar mig!

men måste ju säga, att väntan på att få veta om man kan åka eller inte förra veckan, va ju en pers.. och det gillade vi inte varken jag eller sanna.. haha.. men mamma o pappa kom iväg i torsdags och då kändes det som att jag kunde slappna av, och JA det kunde jag ju.. förutom att jag va själv i lägenheten och kände mig lite föööör ensam ... så jag fick åka till mostrar och fastrar och mormor och kompisar överallt bara för att inte känna mig ensam hahahahha.. (och jag som brukar älska att va ensam)...

Men vi ska väl se till att jag uppdaterar här på bloggen, iaf för dom som inte har syrrans blogg.. Eller så läser ni båda ;) haha.

XOXO
Mands!

1 kommentar:

Mammaochjag sa...

Hej gumman, hoppas vi syns i Amsterdam... om inte annat sa ha det saaaaaaaaaaaa bra i HK och halsa syrran. xoxo mamma