onsdag 25 maj 2011

- The beginning

efter förra helgen har mitt liv här borta tagit ett stormsteg! snart vart här i 5 månadr (10 juni) och det är helt sjukt! all min planering är nupå väg att hända! jag har vart på U2 vilket va första stoppet på denna fantastiska sommar framför mig, på söndag är dt nästa, Bruno Mars och om 8 dagar hämtar jag upp Lotta på DIA, det är helt overkligt!

jag hoppas på massa äventyr när hon är här, jag har en del förslag vi får se vadhon känner för de, vi tar de som de kommer, då jagkommer jobba samtidigt som hon är här. Men jag ser mycket fram emot detta! jag vet att vi har vattenland inplanerat iaf, vi får se, kanske skydiving!

efter att lotta åker hem (på min 5månadersdag) så dröjer det inte länge förens jag åker till W D.C eller Waterford, där Susanna bor! hon kommer också jobba när jag är där, men vi hittar nog på nått! vi kommer ju iaf fira Midsommar i huvudstaden a la USA!

när jag sedan kommer hem den 27juni så dröjer de hellr inte länge tills jag åker till Miami 2juli o möter upp mami o papi!! dom kommer va här under min 6månadersdag! looking forward to that!

kommer nog även gå på Train, Maroon 5 och Gavin DeGraw i slutet av juli! och i sept är det dags för Kings of leon! ja här borta skämmer jag bort mig själv med konserter, resor m.m!

XOXO
-A

2 kommentarer:

Pappsen sa...

Du har så rätt så! Tiden bara rusar iväg nu! Och snart är vi där och hälsar på :-)
Blir spännande att se hur den lilla tjejen reagerar när hon får se oss live och inte bara via skype :-)

Puss

Mamma sa...

Det är så skönt att höra att du tar för dig av vad som erbjuds i US och att du fortfarande trivs. Nu kommer ju en hektisk period för dig då mycket händer så de kommande månanaderna kommer bara rusa iväg.
Längtar tills vi ses IRL!
Puss