måndag 9 maj 2011

- Om sanningen ska fram

Jag vet jag vet, det går segt med bloggandet... Men det är ändå inte så många som läser :)

Men som ni sett min dator lever igen! Och jag kan nu ge er bilder igen! Veckan som har gått har vart en aning illa, jag har då alltså MÅTT ILLA söndag - torsdag! krasslig mage osv.. En liten bacill som bestämde sig för att hälsa på.. Men nu mår jag bra igen! så i veckan hände inte mycket speciellt, bara legat hemma i sängen o blivit frisk.
Fredagen va jag, Carro och Linnea ute o käkade downtown för att fira Carro som fyllt 21 år! (GRATTIS)

Lördagen va dags för LCC-möte och vi va på Cinco de Mayo festivalen och strosade runt (Mexicos indipendents day). Efter det åkte jag med Sarah till Yoghurtlanddär vi träffade Björn och Anna. Åkte sen hem och duschade fixade o sen iväg igen för att gå på bio med dom två fina tjejerna Sarah o Anna! Supermysigt, vi såg Something Borrowed (BRA!) hem o däcka i sängen (eller inte somna 2 på natten).

Idag söndag väckte klockan mig kl 8 för att jag skulle passa R en snutt, jag gjorde egentligen ingenting bara lyssnade på när hon lekte i sängen.. Åkte sen downtown för att hänga i en park då de vart ungefär 29grader heeeela dagen, låg där o myste för mig själv innan K kom förbi (3 timmar sent) haha, vi hann bara träffas typ 1 timma innan han följde mig till bilen och jag åkte för att möta upp Sarah o Björn för middag på Red Robin!
Detta förklarar väl min helg :)

Förra helgen på Lacross



Vresa kvinna

Det snöade men det stoppade inte mig att bära mina solglasögon!

CarroBarro 21år!



Sarah på Cinco de Mayo festivalen

de va en söt kille som dansade, missade totalt
XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Fina bilder! Vi hörs en annan dag. Puss