onsdag 4 maj 2011

- Förlåt

jag ber om ursäkt för dålig uppdatering!bara de att de händer faktiskt inte mycket just nu.. i lördags va jag på collage lacross, de va kul, men kallt! på kvällen gick jag o anna-lena till ett ställe som heter the summit.. haha inte mn stil, de va metal bamd som spelade! jag hörde inte hemma där!

söndagen åkte jag ner till colorado springs, en stad 1.30 h söder on denver för att hälsa på Mia som är lottas syssling jag va dock hängig o mådde illa vilket jsg trodde skulle gå över, men än idag (tisdag) ligger jg här i sängen o rädd för att göra hastiga rörelser då jag kanske spyr.. ja som ni antagligen förstår, är inte det en mysig känsla! ville bara säga de..

jag jobbar fortfarande ändå, jag försöker bara inte studsa o ha mig lika myckt! ;)
de är undegär vad som händer här! ja förra veckan hände inte mycket förutom att datorn cpar o bin ladin dog (om de är sant) :) tack o hej leverpastej, kryper ner i sängen igen!

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Haha, alla uppdateringar är bra uppdateringar! Krya på dig... om du mår illa kanske du kan svälja 10 vitpepparkorn cirka 5 gånger om dagen? Det brukar hjälpa... puss o kram