söndag 15 maj 2011

- Spräckt läpp!

Ja som titeln låter så är min läpp spräckt har blött i 1 timma eller 2 nu... Gött kött.. Fick en go nick av Riley RAKT på läpparna och jag trodde jag skiulle dö... gick iväg en sväng o grät, så ont de gjorde! Men hade hon sett mig gråta hade hon också börjat! Onödigt.. MestA smärtan är borta men blodsmaken är kvar, yummi yummi in my tummy!

Veckan har vart rätt slö, igår fredag va jag på bio, Prom, okej jag gillar high school filmer men denna va over the top haha, stannade enbart för ögongodiset! mmmmmh!

Idag lördag åkte jag först till mallet för att införskaffa mig en födelsedagspresent till M, hon fyllde 12 förra veckan hehe.. Blev ett par söta stjärtörhängen, nej jag mena såklart HJÄRTörhängen! hon blev glad! sen jobbade jag från 6 till 9 och de enda vi gjorde va att kolla på film, asnice! Nu ska jag sova o hoppas på sol imon, med mys i en park eller nått!

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Ajajaj, låter som du kommer få en go fläskläpp! Den vill vi se kort på... Nu har vi överlevt helg med golf i Varberg i två dagar, efterfest på Första villagatan och övernattningsgäster... Nu blir det vila i soffan. Puss