söndag 22 maj 2011

- U2 @ Invesco Field

Ja då va helgen över, Susanna har åkt hem, och jag sitter här själv i mitt rum igen! Helgen har vart sååå sjukt bra! Fredagen jobbade jag och på kvällen åkte vi på fest hos Fanny och vi höll på ett tag där! Åkte hem lördagmorgon för att sova lite till, sen var det dags.. Vi gjorde oss iordning, åkte till Park Meadows för middag, sen light rail till INVESCO FIELD!
Kommer in på stadiumet och snappar åt oss varsina tröjor för 40dollar var.. springer upp till våra platser och intar THE FRAY som förband, helt underbart att höra, dom va helt jävla grymma! Stämningen är på topp och The Fray lämnar scen, dom fixar till scenen och solen går ner bakom molnen, alla är spända på vad som komma skall! Det närmar sig U2s entrence och heeeelt arenan börjar med vågen och den går minst 10 varv runt, hela arenan skakar då alla på sittplatserna börjar stampa fötter och BOM, U2 kommer in på arenan och alla blir helt GALNA, vi skriker och tjoar och hoppar och skriker igen! Asså det var helt magiskt, vilken show! det var 2 och en halv timma av ren lycka, alla va kompis med alla och alla sjöng, dansade och svajade med!

En sak kan jag säga iaf: BÄSTA KONSERTEN NÅGONSIN!!









XOXO
-A

2 kommentarer:

Pappsen sa...

Ser grymt mäktigt ut på bilderna!!!
Mamma är inte lite avundsjuk, bara så du vet :-)

Puss

Mamma sa...

Hej lilla snäckan! Du ser ut att leva livet, och det är bra! Som pappa sa; jag är inte LITE avundsjuk... pussar och kramar