torsdag 25 augusti 2011

Funderingar

Visst ska man inte förlänga om man känner som så "Jag kan tänka mig att förlänga men jag hoppas dom hittar en nanny ist"..
 
jag har vart jättepå förlängning ända till nu.. jag börjar inse att mitt år faktiskt är på slutspurten, och jag känner inte att mitt liv är så händelserikt här.. hade de vart mer att göra kanske de hade vart annorlunda.. men jag har inte mycket o göra förutom skola o jobb..
 
Jag känner att jag kommer nog inte klara det sträcket över Januari utan att tänka "Nu kunde jag åkt hem" jag känner mig själv tillräckligt..

Tuffa beslut...

1 kommentar:

Pappsen sa...

Och det är bara du som kan ta det beslutet! Och jag förstår om det är jobbigt, men som vi sa i morses så är det nog jobbigt vilket som, tror du inte det?

Men bestäm du det som känns bäst för dig, för det är det som räknas!

Puss!!!