fredag 26 augusti 2011

Väldigt glad över mitt beslut!

Som ni antagligen läste igår eller idag.. Jag kommer inte förlänga och det känns sååå skönt att veta exakt vad som komma skall! Jag har planeringar som inte är fullt klara än.. Men en sak som är klar är

Los Angeles nästa helg!! Jag och 2 tjejkompisar ska vara turister i LA och ha det gött!

Sen en plan är New York över Halloween och då kommer även JAQUELINE!!!! Underbart ska de bli att få träffa henne igen...

November, jag fyller 21!!!! FEST!! haha.. Över Thanksgiving kanske jag ska till Virginia (men jag säger D.C för inte alla som vet vart Virginia ligger, jämte D.C iaf!!)..

December är det Julafton a la USA! Och sen över Nyår så ska nog Susanna komma till Denver igen och fira med mig, en sista stund tsm i USA ... We'll make the most of it!!

SOm ni ser denna höst kommer gå fort, sen är de januari .. Sista arbetsdagen 10e Jan... Sen blir det HAWAII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'll see you soon then

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja du har myckeet att göra :-) Ska bli skönt att få hem dig i februari! Kram å puss