lördag 6 augusti 2011

I'm going to LA

Hej alla glada!

Imorses bokade jag min och 2 tjejer tills flygbiljetter till LA i början av September!! Ska bli sååå kul! En weekend sådär för 1400kr typ, helt okej! ;) Det som är ett måste är ju skylten, walk of fame, Rodeo Drive (det är en sjutk dyr gata, men Julia Roberts handlade där i  Pretty Woman!), Sunset Blvd.. Och vem vet, kanske blir det en trip till Santa Monica, Venice Beach eller till Redondo beach (där cafét i O.C ligger)!

Jag är supertaggad iaf, och det bästa är ju att de tinte är alls långt kvar, liksom mindre än 1 månad, jag älskar impulsivresor ;) Jag ska åka med mina 2 nyaste vänner här borta, Linda (svensk) och Helle (dansk).. Underbara tjejeer :)

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Det blir en wihoooo på den! Så kul att det blir av! Nu har du ngt att se fram emot och ni kommer att ha såå kul! Hollywood är nice. Åk inte ngn startour, man ser bara hus och inga kändisar... :-)