tisdag 2 augusti 2011

Hej vad det går (resten kan ni)

Det är nu Augusti.... Kan ni förstå detta? 7 månader sen packade jag det sista inför mitt äventyr komma skall... Man tänkte, gud ett år är lång tid, men URSÄKTA mig.. Det kändes som jag åkte för en månad sen!! Helt otroligt hur fort det har gått! Jag är så lycklig attt jag åkte även om det var svårt att tänka sig va borta från alla underbara människor. Men nått jag har insett är att man märker vem som finns för en när man kommer hem och vilka man kanske bara kan lämna bakom sig.. Man växer även i sig själv! Gud jag vet inte hur mycket jag lärt mig, men jag är tacksam för all kunskap jag fått! (nu låter jag troende haha, HALLELUJAH!!) ;)

Jag har missat så mycket där hemma, mormor&morfar skaffa hund, moster gifte sig, kompisar gifter sig! ja, you name it.... Såklart hände allt just det året jag skulle va borta också... Ni prickade in det bra tycker jag allt! Men som Robert G säger "Jag är inte bitter!" Jag har fått uppleva så mycket underbara saker, konserter, resor, skydiving, besök från Svearike m.m! 5 more months to go!

Detta är från helgen:
Lunch på IKEA!!!
Härliga Linda som jag träffade första gången i lördags!

Party in the USA

Me & Sarah på en festival!

XOXO
-A

2 kommentarer:

Pappsen sa...

hahaha
Snart kanske Ashley lär sig mer svenska, du får ta med henne till IKEA helt enkelt :-)

Puss

Mamma sa...

Men, den där festivalen ser ju grym ut! :-)Roligt med IKEA - almost like home!