onsdag 27 juli 2011

Mina kära vänner, IKEA är här!

Japp, dagen som så många har väntat på, IKEAs invigning! Idag va dagen..

De va några dagar sen jag uppdaterat, ber om ursäkt, till er som ens läser denna blogg haah. Jag har jobbat som vanligt denna veckan, med ett undantag, M är här och denna veckan hade hon inget camp, så vi har gjort lite mer aktiviteter än vad vi brukar, vi har vart på ett vattenland, lekt dress up, vart på lekplatsen i mallet, ätit frozen yoghurt osv..

Ikväll ska jag möta Christian (tysk au pair), vi ska till ikea och sen bio (Harry Potter)..








XOXO
-A

2 kommentarer:

Mamma sa...

Åh så fina bilder!! Riley ser koncentrerad ut på en bild. Är det en iphone hon fått tag i? :-) Puss

Mamma sa...

Jag kollade just Annas blogg (vars föräldrar vi känner och som är au-pair i NY. Kan inte fatta att hon snart åker hem... Hon åkte ju bara ett tag innan dig... eller? http://annapannaekelund.blogg.se/index.html