tisdag 19 juli 2011

Dröm

Inatt drömde jag en dröm jag kommer ihåg! Jag vet inte vart vi skulle men de va jag, Mormor, Sanna & Pappa i bilen.. Mormor va sig lik med alla namn hon rabblar upp innan det rätta namnet kommer fram :) jag saknar det! Vi åkte på en motorväg, mormor körde, jag satt jämte och Sanna och Pappa i baksätet och vi satt och kollade på fina molm på vägen och sen såg vi längst bort jättemörka moln och man såg verkligen alla blixtrar som kom från dessa molnen, även om det var så långt bort som "the end of the sky".. Alltså så långt man ser och sen tror att himlen är slut.. Där va molnen, svarta och lystes upp av gula blixtrar!

Myspys dröm, jag saknar er :)
Morrn!
XOXO
-A

1 kommentar:

Pappsen sa...

Ser pigg ut på bilden, precis vaknat eller :-)
Drömmer du om blixtar sen vi var där kanske, då var det riktig åska eller hur?

Puss