fredag 15 juli 2011

I'll remember our time here in US!

Nu har dom åkt.. Dom är nog på planet mot Amsterdam nu, FY så jobbigt! Men som jag sagt förr, 6 månader går fort, de va ju bara 6månader sen jag lämna sverige och de har känts som 1 månad.. I'll see you soon then!

Jag måste säga att jag har haft en helt fantastisk semester med mina härliga föräldrar! Och även kul att få visa mitt liv här i Denver! Bästa dagen var helt klart i Miami, 4th of July, paraden och fyverkerierna den kvällen!! Mycket mäktigt.. Ingen fjösnyår här inte!

M&P JAG SAKNAR ER REDAN!



















XOXO
-A

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Fint inlägg och UNDERBARA bilder!!! Skype snart!!!!

Pappsen sa...

Saknar dig också!
Även pappa hade lite blöta ögon när vi lämnade Denver, men det gick över när jag tänkte på i vilken go familj du har hem nr 2, och den för det mesta iaf solstrålen Riley, som du står grymt högt i kurs hos!
Hon ser upp till min lilla Amanda!

Puss & Kram så hörs vi snart!!!

Pappen

Mamma sa...

Hej stumpan! Jag gillar bilden på dig och fontänen på väg till Gymboree!!! Vi får skypa med dig o Riley snart så hon inte glömmer av oss :-) Massor med pussar o kramar!