fredag 22 juli 2011

Gårdagens bubblor

Jag måste berätta för er att just nu händer det iiiiingenting i lilla Denver! Allt står mest stilla .. Jag har jobbat hela veckan, och inte gjort något annat under kvällarna (spara pengar), eller ja jag har ju haft min TaeKwon-Do, men mer än så har jag inte gjort! Ibland är de skönt att bara va hemma med familj, även om jag hänger med dom hela dagarna ändå..

Ikväll ska jag på Kung Fu Panda 2, trevligt, och ja jag ska gå med mitt TaeKwon-Do team (Suss älskar det).. Men man måste ju hänga med när de väl är en bra film och jag behöve endast betala 3 dollar!! Helt okej (sparar pengar även denna kväll).

Igår gjorde vi hemmagjorda kikare och blåste massor av bubblor!




XOXO
-A

2 kommentarer:

Mamma sa...

Åhhh, jag saknar både dig o lilla R, kul med lite pyssel! Hoppas filmen var bra :-)
Själva har vi spelat en del golf denna veckan och imorgon så är det dags för Dise Masters. Spännande... Ska herr Johansson kunna försvara sin titel eller blir det en Linusson eller Dise på pokalen iår???

Amanda Linusson sa...

Mamma jag gick aldrig på bion! åkte o käka middag med Ellen ist