lördag 23 juli 2011

Skengravid?

Okej bli inte förskräkta nu!! Detta är endast ett skämt :D

Gårdagens jobb bestod av fingerfärg och pool.. Ganska slappt jobb ibland! Vi gjorde fina teckningar när man viker över halva pappret på de du målat så blir de en kopia! Detta uppskattades av R men om inte mer A, hon blev så glad när jag gick in för att hitta på nya saker med tösabiten!

Em/kväll bestod av middag på Yardhouse (missa att de fanns i DT mamma, vi skulle gått dit ist!!)... Anywho, jag mötte upp Ellen på Colorado Mills (ett mall) och vi käkade först och sen va mitt mål att hitta nya solglasögon, mina andra har gått sönder!! Hittade 2 par på F21 som fick följa med hem, enbart för dom va så billiga! :) sedan drog vi oss till Target (you gotta love Target).. Där hittade jag 2 tishor, fast inte vanliga tshirtar utan en leopard mönstrad i oversize typ.. Och en svart som man knöt under bröna! OCH nu kommer de roliga, jag & Ellen inser att denna svarta fina tröja, är MAMMAKLÄDER! haha... men den satt så fint så jag sket i de och betala i kassan!






Idag blir de antagligen utgång!
XOXO¨
-A

2 kommentarer:

Mamma sa...

Så gött med lite pool! Var hittar du alla pysselsaker till Riley? Letar du i minnet efter gamla dagislekar eller på nätet?
puss

Mamma sa...

Jag kom på en sak ni kan göra. Potatisstämplar!