torsdag 1 september 2011

Den värsta drömmen någonsin!

Natten till onsdag (för mig) vaknade jag kl 4 på morgonen, tog 1 sekund sen låg jag och storlipa i min säng.. Jag har officiellt haft min värsta mardröm någonsin!! jag drömde att min älskade syster va död (jag vet hur hemskt är inte det??????) jag vaknade i chock och började ringa till syrran, mamma o pappa (ingen svarade).. Kom fram till mammas jobb men hon va upptagen.. Ringde till pappa sen och fick äntligen tag på någon i familjen.. Första frågan va:
"Mår Sanna bra?!" Jag fick sen prata med henne och kunde lugnt somna om igen.. Men jag kan säga att sängen va blöt av svett från att va så panikslagen! Det va min natt de.....

I tisdagseftermiddag förresten kom A hem med en svart scrapbook till mig(gissa om jag blev glad!!) hon är för underbar!

XOXO
-A

1 kommentar:

Anonym sa...

guuud vad hemskt, ja vet hur de kanns. men glom inte att du har forlangt hennes liv nu (: