onsdag 7 september 2011

I'm living the good life - L.A part 3

Som jag berättat redan så vaknade vi ju kl 8am på Månadmorgon!! Sjukt trött men ändå inte gjorde jag mig iordning för dagen, gick ner o käka frukost sen bar det av mot bussen igen för att åka på sightseeing runt alla kändisars hus & närmare Hollywood skylten(IN MY ASS!!!) .. Vi va inte alls nära!

Efter denna resan va kl runt 2pm och vi va sjukt trötta allihopa men shuttlen till LAX gick inte förens 5.45pm så vi käkade lunch, tog de lugnt, köpte sovenirer och sen tog vi bussen till hotellet där vi halvsov i lite mer än 1 timma.. Vilade på flygplatsen och sen flög vi hem mot Denver igen! Där stog Fanny & Hanna och väntade på oss igen 11.40pm för att köra hem oss! Guld värda tjejer! Jag va hemma runt 12.10am och däckade så fort jag la mig i sängen!


SJUKT BRA RESA! Med 2 UNDERBARA tjejer 
Helle & Linda :)
BILDBOMB




Jennifer Aniston

Elvis Presley


Eddie Murphy

Durururururururu BATMAN! Där Batmobilen kör ut i filmen

Christina Aguilera

Christina Aguilera (Innan Osborne family)


Där Julia Roberts blir nekad kläder i Pretty Women
XOXO
-A

1 kommentar:

Ellen i CO sa...

Vadå, lever Elvis Presley?