måndag 26 september 2011

Helgen som var!

Tjenis "pe**s"! de rimmar.. förlåt

Jag tänkte uppdatera er på lite smaskigt från helgen som var! Veckan var iaf som vanligt.. eller NEJ.. jag fick i torsdags en fin påse LÖSGODIS! Härligt (den är slut nu...) I Fredags så hängde jag med Jasmin (tysk) och en ny au pair (också tysk) på OctoberFest i Downtown.. De va supertrevligt och jag träffade Jasmins Texas vän och hans 2 vänner.. Dom va tydligen här på bachelor party (tydligen bättre här än i Texas).. Jag pratade med en av killarna och flirta lite (visa sig vara den som skulle gifta sig! suck)... MEN han flrita tillbaka vilket gjorde mig lite putt! Dom va supertrevliga iaf, och bjöd på öl , tjoho!

Lördag började som så.. jag vaknade vid halv 12 och halv 1 åkte jag mot Björnen, han skulle tatuera sig och jag hängde med som en snäll vän som jag är! efter det blev det fika i Downtown (har hittat mitt favvoställe nu, heter The Market).. Sen drog vi oss mot OctoberFest igen (för mig).. Åkte sen hem för att vila en stund innan de va dags för en tuff match mellan Björnen & Kubben (Björn kallar mig de, varför vet jag ej!?) MEN, konstatera att jag vann med 100 poäng över min krambjörn!

Söndag idag och jag jobbade på morgonen, tog R till gymnastiken och sen slappa jag innan jag tog med Linda ner Downtown för att leta mina SKOR... Dom som jag nu så snällt klappar! Sen åkte vi hem till Linda gjorde middag och satte på en film, sköön kväll! Nu är de dags för kudden.. Nalkas boot camp imon 6am!

XOXO
-A

1 kommentar:

Mamma sa...

Nice weekend!