onsdag 7 september 2011

I'm living the good life - L.A part 2

Andra dagen i LA började vi med Frukost för 3dollar (ganska bra pris va??)  sen gav vi oss av för mer sightseeing till Downtown & Chinatown, vi missade första bussen så vi hängde på Walk of Fame innan och sen somnade vi på bussen till downtown, de va en go resa!! (glömde förresten o säga, jag brände pannan första dagen... vet att Sanna skrattar!) I Downtown stannade vi bara i Chinatown för vi ville hitta fynd... De gjorde vi inte!! Förutom skor som va i kris just då! mina flipflop gick sönder!!! :( Sen åkte vi tillbaka till Hollywood och tänkte vi går hem för de är ju inte så långt (detta är kl 6pm) och vi traskade o traskade o traskade!! tog oss 1 timma, men de va ganska skönt ändå!

Hemma på Hostlet skulle det va en Free BBQ men de ändrades till Free Beer and Chips&Salsa.. Vi träffade några härliga människor där innan vi sen bestämde oss för att göra Hollywood Blvd!! De va en lugn men galen dag.. :) Kl 3am eller nått kom vi tillbaka till hostlet och kl 6- halv 7 am somnade jag i sängen!! för att sen stiga upp kl 8am igen! ungefär 2 timma sömn den natten.. jag va trött...
BILDBOMB!





KANONKULA!!!





Äldsta Brandstationen i LA


Union Station - LA



Walking on Route 66
XOXO
-A

3 kommentarer:

Veronika sa...

Vart är den där route 66 skylten, inte den i Santa Monica där den slutar utan den där det stod "walking on rt 66"? jag ska till LA till helgen så skulle vara kul att se den :D

Mamma sa...

Jag gillar kanonkulan :-)

Anonym sa...

Lite skillnad på barberque och chips :-)